Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

(σκέψη/πράξη)


Ήθελα να του πω ότι δεν πιάνει. Ήθελα να της πω ότι καμπουριάζει. Ήθελα να του πω ότι τα καινούργια του μαλλιά μου αρέσουν. Ήθελα να τους πω ότι θα ήθελα να μην υπήρχε τίποτα που να μας εμπόδιζε. Ήθελα να της πω ότι ξέρω. Ήθελα να της πω ότι θα της έδινα τη σειρά μου σε όποια ουρά κι αν συναντιόμασταν. Ήθελα να του πω ότι είναι χαριτωμένος. Ήθελα να της πω ότι δεν έπρεπε να θέτει το σώμα της στην υπηρεσία όλων. Του είπα για την πρώτη συγχορδία. Της είπα ότι η πραγματικότητα μας δεν υπάρχει. Τους είπα για τις έμφυλες ταυτότητες. Του είπα ότι θα μου άρεσε αν γυρνούσα όλο τον κόσμο. Της είπα ότι είναι περίεργο. Του είπα ότι θα κάτσω μόνο για 2 τσιγάρα. Της είπα ότι πρέπει να αποφασίσει. Του είπα ότι η ζωή που επιλέγει δεν με εκφράζει. Της είπα ότι αυτό που συμβαίνει αγγίζει τα όρια της εμμονής. Του είπα ότι πνιγόμαστε στη σαπίλα. Τους είπα ότι όλα, στην τελική, μας ανήκουν. Του είπα ότι είναι υπέρμαχος της ιδιοκτησίας. Της είπα ότι βαρέθηκα τη σοβαροφάνεια. Του είπα ότι μαρέσει όταν είναι αρχίδι και μπορώ να τον εκμεταλλευτώ. Της είπα ψέματα. Τους είπα ότι είμαι καλά. Μου είπε ότι είναι δύσκολο. Μου είπε ότι φοβάται μήπως του κάνω πλάκα. Μου είπε ότι είμαι υπερκινητική. Μου είπε ότι την έπρηξα. Μου είπε ότι όλες το ίδιο κάνουμε. Μου είπε ότι ένιωσε όμορφα. Μου είπε ότι είναι προφανές πως δεν ταιριάζουν. 
Μου είπε ότι πιάνει. 
Έφυγα

Δεν υπάρχουν σχόλια: