Πέμπτη 14 Μαρτίου 2013

εσύ εγώ



Εγώ δεν είχα τίποτα να πω ποτέ. Εγώ κρυβόμουν πάντα πίσω απ' τις κουρτίνες να μην με παίρνουν χαμπάρι και τα κατάφερνα και δεν με παίρνανε. Εγώ έκλαιγα πάντα σιγά να μην με ακούσουν. Εγώ χαιρόμουν πάντα από μέσα μου για να μην κάνω κανέναν να ζηλέψει.
Εγώ δεν έχω τίποτα να πω ποτέ. Εγώ είμαι αυτή που προσπερνάς πάντα στο δρόμο. Εγώ υπάρχω γιατί κάποιος πρέπει να βγαίνει πάντα δεύτερος. Εγώ κάθομαι πάντα πίσω, να τους βλέπω όλους και να μην με βλέπει κανείς. Εγώ δεν υπερβάλλω ποτέ. Εγώ πάντα σωπαίνω και ακολουθώ. Εγώ όλο σκέφτομαι. Εγώ κρίνω χωρίς να κρίνομαι ποτέ. Εγώ είμαι αόρατη. Εγώ δε θα σου μαγειρέψω πάλι. Εγώ ζηλεύω την περιπτερού. Εγώ είμαι κακάσχημη και μυρίζω πολύ χάλια. Εγώ δεν υπερβάλλω ποτέ Εγώ είμαι η καλύτερη στο τίποτα. Εγώ δεν θα έχω τίποτα να πω ποτέ.
Εγώ έχω την ελευθερία μου. Εγώ ζηλεύω που εσύ έχεις και γκόμενα και την ελευθερία σου. Εγώ δε νευριάζω ποτέ. Εγώ είμαι εκείνη που πάντα ξεχνάν ότι λείπει. Εγώ κάνω γαργάρες με χλιαρό νερό πρωί βράδυ. Εγώ δεν έχω ποτέ πρόβλημα. Εγώ κλαίω πάντα σιγά να μην με ακούσουν.
Εγώ είμαι έξυπνη. Εγώ δεν ξέρω από απόρριψη. Εγώ δε φοβάμαι τίποτα, ούτε τους καρχαρίες ούτε το σκοτάδι. Εγώ έχω πάρα πολλά λεφτά στις τσέπες μου. Εγώ δεν υπερβάλλω ποτέ. Εγώ είμαι ο μέσος όρος. Εγώ δε λέω ψέματα -για την ακρίβεια δε λέω τίποτα ποτέ.
Εγώ υπάρχω.
Γαμώ την πουτάνα μου, υπάρχω!

2 σχόλια:

Άλεξ είπε...

Είσαι απλώς υπέροχη

Ανώνυμος είπε...

πολυ ομορφο...σαν να μιλησες και για μενα..νιωθω ακριβως τα ιδια συναισθηματα...δεν ειμαι μονη στον κοσμο τελικα! :)