Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

γιατί ο Θάνος ξέρει



Η Τρίχρωμη είπε:
Τι όμορφο αν όντως φιλιούνται!

Ο Καβάφης είπε:
Χαρά και μύρο της ζωής μου η μνήμη των ωρών
που ηύρα και που κράτηξα την ηδονή

ως την ήθελα.


Η Ιφιγένεια Β. είπε:
Ήταν ο τύπος ανθρώπου
που αγαπούσε σπάνια κι απελπισμένα.

Και ο Λόλεκ είπε:
Κανένα έλεος στους έρωτες
με τάσεις μικροαστικές!

και πρόσθεσε:
Φορέας της επιτήδευσης και της σύμβασης (...)

Μιλάω για τον καλλιτέχνη.

Ο Παύλος είπε:
Τα τζιτζίκια θα κάνουν ησυχία
για να σε ακούνε όταν τραγουδάς (...)

Σήμερα σκέφτηκα ότι έχω να σε δω πολύ καιρό.

Μετά ο Θοδωρής είπε:
Εσύ επιμένεις να μου υπενθυμίζεις πως επαναλαμβάνομαι
μα δεν τέθηκε ποτέ ζήτημα πρωτοτυπίας.

Έτσι κι αλλιώς όλα όσα πρέπει να ειπωθούν έχουν ήδη ειπωθεί

Ο Θάνος είπε:
Σε μένα έρχεσαι μην ξέροντας γιατί.
Στο φως κουρνιάζεις και βουρκώνεις δίχως λόγο.

Κι ο Χριστιανόπουλος:
Όταν μου λες πως μ' αγαπάς

μην ξεχνάς τα παζάρια που προηγήθηκαν.

[___]

Τότε ο Σαχτούρης είπε:
Θέλησα να σου γράψω για τις παλιές μας τις χαρές
όμως έχω ξεχάσει να γράφω για πράγματα χαρούμενα.

 Να με θυμάσαι.

Ο Μπρετόν και ο Ελυάρ είπαν:
Κάνε μου τη χάρη να μπεις και να φύγεις
πατώντας στις μύτες των ποδιών σου.


Κι ο Μινιμάλ:
Ίσως μια μέρα να βρούμε

την ομορφιά της ζωής

Πάρε με να κοιμηθούμε
στην αγκαλιά μιας αυγής


 [μεσολάβησε παύση_]


Τελικά η Νεφέλη είπε:
Κι όλα αυτά τα μεγάλα ζητήματα
τα ανύπαρκτα άδεια διλήμματα
σαν πουλάκια θα φεύγαν θα λύγιζαν

για μιας νύχτας ανάσες κι αγγίγματα


[κι άλλη παύση]



Και ο Θάνος γέλασε:

Κάτι   σαράβαλες   καρδιές
στο   τσίρκο   της  αγάπης.



[μετά ξημέρωσε, και όλοι κοιμηθήκαμε]

Δεν υπάρχουν σχόλια: